Nieuwe leverancier sportkleding

Vanaf 18 maart 2024 zijn er enkele veranderingen in de sportkleding voor de lessen lichamelijke opvoeding op Gymnasium Beekvliet. We stappen over naar een nieuwe leverancier voor de sportkleding. Het is belangrijk om op de hoogte te zijn van deze wijzigingen. Alle leerlingen dragen hetzelfde sporttenue: een blauw t-shirt met het schoollogo, een donkerblauw broekje en witte sportsokken. Nieuw is dat het vanaf nu ook mogelijk is om een donkerblauw rokje aan te schaffen.

De procedure voor het aanschaffen van de sportkleding is veranderd. Voorheen konden leerlingen de kleding op school kopen, maar nu wordt deze rechtstreeks bij de leverancier gekocht. U kunt de sportkleding bestellen via de website van gymkleding.com.

Op deze website kunt u een volledige set (shirt, broekje of rokje en sportsokken) aanschaffen, en deze artikelen zijn ook los bij te bestellen. Tijdens het bestelproces heeft u twee opties voor de aflevering van de kleding. U kunt ervoor kiezen om de bestelling thuis te laten bezorgen tegen een vergoeding. De andere optie is om de kleding op school te laten bezorgen, zonder extra kosten. De kleding wordt een keer per maand op school afgeleverd.

Het is mogelijk om een extra setje aan te schaffen. Naast de gymkleding moeten leerlingen in de gymzaal zaalschoenen dragen met een platte zool die niet afgeeft, en op het sportveld, voetbal- of kunstgrasschoenen met noppen. Alles dient duidelijk voorzien te zijn van de volledige naam van de leerling(e).

Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de gymdocent van uw zoon of dochter.